Interdiocesaan Centrum
Interdiocesaan Centrum
Guimardstraat 1 1040 Brussel

Logistiek beheer & ICT


De dienst logistiek beheer & ICT beheert het patrimonium van het Interdiocesaan centrum in Brussel. Hieronder vallen de gebouwen gelegen in de Guimardstraat 1, Handelsstraat 82, Handelsstraat 72 en de ondergrondse parking.
Deze parking telt vijf ondergrondse verdiepingen met 441 plaatsen en zes medegebruikers waarvoor het interdiocesaan Centrum als syndicus optreedt.
Het Interdiocesaan Centrum heeft 12 vergaderzalen die voorzien zijn van kabel- en internetaansluiting, flip-chart en mediatoren. Deze zalen worden verhuurd per dag en per halve dag. Alle zalen zijn voorzien van een volautomatische klimaatregeling & ventilatie.
Sinds 2017 baat het Interdiocesaan Centrum ook het bedrijfsrestaurant uit. Vergader je bij ons, kan je de catering combineren. Zie hieronder voor meer informatie


Ons team


Danny Herremans

Danny Herremans
Directeur logistiek beheer & ICT
 d.herremans@interdio.be
 02 507 05 00

Els Waeckens

Els Waeckens
Personeelsdienst
 e.waeckens@interdio.be
 02 507 05 01

Heidi De Brabanter

Heidi De Brabanter
Boekhouding
 h.de_brabanter@interdio.be
 02 507 05 31

Catherina De Waele

Catherina De Waele
Verantwoordelijke onthaal
 catherina.dewaele@interdio.be
 02 507 05 60

Erik Provoost

Erik Provoost
Technische dienst
 e.provoost@interdio.be
 02 507 05 60

Hugo Van Herpe

Hugo Van Herpe
Postkamer
 hugo.van.herpe@interdio.be
 02 507 05 82

Rachida Benkadour

Rachida Benkadour
Vergaderzalen
 r.benkadour@interdio.be
 02 507 05 60